Thursday, June 13, 2013

5月26號

那天是我答應過我媽媽,我會做她朋友的模特兒 !
剛知道這件事時,關於 模特兒〜 我本以為會想外國 或是電視上所看到的
類似 在台上走秀 給觀眾看,需要匆匆忙忙 的換上衣服,走下一個〜
原來,只是在店裡走秀。走給十幾個的顧客/朋友

早上七早八早 我就起身洗澡 準備〜
媽媽說,要叫人幫我弄走秀的頭髮〜
到了理髮店 == 我真的是對那Aunty無語 !原來這就是她所幫我弄的 "走秀髮型"
我的頭髮已經燙直了 !你幹什麼又去燙直啊?!傻的啊?想燙壞我頭髮嘛?

哦!10點了 !我們趕去那間衣服店 !
因為我媽朋友告訴我媽說:最好是早到,可以做安排安排〜
到了店時,才得知 走秀下午2點才開始 @@  媽咪啊 〜〜〜 我們那麼早到做麼呢?
那位姐姐呢,就幫我化妝化妝 。在她幫我化妝的過程中,她還沒化好,我就已經笑到嘴巴酸
她好有趣,也好好笑!不開心的時候該試試找她〜她可是開心果哦 !:)


妝都化好了,現在就是等著其他的顧客 和 其他的模特兒
原來不只是我一個人哦 !還好還有其他人 不認識的人,的陪伴
從門口進來的其中一位模特兒 好美哦 !高高的 有身材 皮膚又好的美女走進來
看到那美女 還真的會妒嫉 和吃醋呢,但也感到很榮幸可以跟那位美女合作。

下午4點了!終於,所有人都到了〜 那小小一個 FashionShow 就即將開始了 !
當天的模特兒全部都聚眾在後房的更衣室,店主帮我们分配衣服
哇 ! 她特地要安排全部人穿的裙子都是短短的,有点好不自在的感觉
但是 也没办法了,答应过的 就要完成到底 !! ~~~

我们7个人 再加两位帮我们 的助力 在一间小小间的房间你 换衣服
这可是我第一次在马来西亚 跟 其她 不认识的人 在同一间房换衣服,看对方的身体 ==‘

呵                呵               呵  .   .   .   .    .   .

就这样,小小的FashionShow 就开始了!

维持了 1小时30分钟,半部分的我们都感到很紧张 兴奋

店主 播什么歌呢 ? 这我就不讲了

完毕后,我们 全部7位模特儿 就很店主 来几张合照 ! 庆祝大功告成 !

* * * 我对自己很没自信 ! 到现在为止,我都不敢看 CameraMan 拍的照片 ~
可能是 好看  不错  或是  很丑  太凶 ?
这是店主帮我化的,Ok 吗? 我个人感觉 :太浓了,很不适合我!不太喜欢这种  :)



After I reached home, I rest for awhile, washed off the make up.
If I do not, my mom will sure nag me the next day if lots of pimples popping out.
Then, nothing much . . . As usual, sister brothers had their own plan
They did not follow us to dinner, so me , mom and my dad when to a restaurant called Monte's.
It was my first time having dinner there, where else my brothers had been there few weeks ago.
When, I was busy working on Sunday and  couldn't join them . . . :(  Sadly.

I opened the Menu, to see what's attracts me, and which is the lucky one.
Then I saw a combo set, is much more worth then others, if not, it wouldn't be called "Combo  Set".

And drinks !

So much drinks ! And most of it was ice =='
I could not drink it, since the doctor said my blood was too cold . . .
But, I still order it without my parents knowing . . .

:D

Ok la, they found out after they had the first tried before me ... Oops ?
Dinner is served ! Time to enjoy my large Combo Set meal !
Daddy a ! Why yours so small ? And yet, almost the same price as mine ? Muahahahahaha !



The name of the dish . . . I had forgotten ! 
Not bad actually !

In the end, after we finished our  meals . . .
I smelt like a lamb chop == dont ask what happen. . .  You could just guess it easily . . .


. . . Boohuhu . . .

No comments: